اخبار دبی فارسیاخبار ایرانیان دبیاخبار دبیورزشی

امارات: داوران ورزشگاه برای شرکت در مدیریت مسابقات المپیک به پاریس می آیند

به گزارش دبی توییتر به نقل از خبرگذاری البیان، صبح امروز خدمه بین المللی اماراتی کشورمان متشکل از عادل النقبی (داور زمینی)، احمد الرشیدی (کمک اول) و سبط عبید (دستیار دوم) برای شرکت در مدیریت مسابقات فوتبال عازم پاریس پایتخت فرانسه شدند. بازی های المپیک که از 24 جولای تا 10 آگوست 2024 برگزار می شود.

کمیته داوران فیفا از 19 تا 23 جولای سمیناری را با هدف آماده سازی تیم داوری مسابقات (89 داور از فدراسیون های مختلف ملی) برای مدیریت مسابقات برگزار می کند.

انتخاب خدمه بین المللی کشورمان به عنوان بخشی از خدمه المپیک پس از عملکرد داوری ممتازی بود که در جریان مدیریت تعدادی از دیدارهایش در آخرین دوره رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات مقدماتی مشترک آسیایی برای جام جهانی 2026 و جام جهانی 2026 انجام داد. فینال جام ملت های آسیا 2027.

خدمه اماراتی کشورمان اخیرا دیدار تیم های الزورا و نیروی هوایی در تاریخ 27 می در ورزشگاه المدینه در چارچوب سی و یکمین دوره لیگ ستارگان عراق را قضاوت کردند و به دنبال آن در سمینار داوران نخبگان فدراسیون آسیا شرکت کردند. که از 24 تا 28 ژوئن به میزبانی ریاض پایتخت عربستان سعودی و به منظور آمادگی برای مسابقات قاره ای در فصل جدید برگزار شد.

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا